یگان حفاظت منابع آب اصفهان در نیمه اول ۱۴۰۴گزارش داد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، عباس قربانی مقدم، مسئول یگان حفاظت از منابع آب استان اصفهان با تأکید بر این که این آمار نشاندهنده افزایش نظارتها و پاسخگویی مؤثر به گزارشات مردمی است، توضیح داد: سامانه 3848پاسخگویی تلفنی یگان حفاظت، با ثبت بیش از 34هزار تماس برای متخلفین از سوی شهروندان و کشاورزان را به صورت شبانه روزی دریافت و به آنها رسیدگی کرده است که نشاندهنده حساسیت بالای جامعه نسبت به مسائل آبی است. میزان مکالمه و پاسخگویی مستقیم به این تماسها بالغ بر ۶۷۲ ساعت بوده است.
وی افزود: 17هزار فقره شکایت و تشکیل پرونده برای متخلفین انجام شد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان، معاون حفاظت و بهره برداری، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان و مدیران این شرکت در حاشیه بازدید از مرکز یگان حفاظت از منابع آب استان اصفهان با توجه به کارنامه عملکرد در زمینه پایش و برخورد با تخلفات آبی از این واحد تقدیر نمودند.
مهندس حسن ساسانی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در این دیدار ضمن تشکر از کلیه همکاران مشغول در یگان حفاظت از منابع آب بر فعالیت مستمر و شبانهروزی این نیروها در صیانت از منابع حیاتی استان تأکید کرد.
وی از زحمات بیوقفه و حساسیت بالای کلیه عوامل یگان حفاظت تقدیر کرد و خواستار تقویت و تجهیز ویژه این واحد شد تا بتواند با قدرت بیشتری در مسیر حفاظت از منابع آب استان اصفهان گام بردارد.
قربانی تشریح کرد: در بخش رسیدگی به تخلفات، سامانه ۳۸۴۸ نقشی کلیدی ایفا کرده و ۱۷,۳۴۰ شکایت ثبت کرده است که منجر به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین شده است. این شکایات به تفکیک شامل موارد زیر بوده است:
مسئول یگان حفاظت از منایع شرکت آب منطقه ای اصفهان ضمن تأکید بر اهمیت حیاتی این واحد، تصریح کرد: سامانه 3848و تیمهای گشت ویژه حفاظت منابع آب، در کلیه ساعات شبانه روز، بهویژه ایام تعطیل و پس از وقت اداری، به صورت فعال برای رسیدگی به گزارشات مردمی آماده خدمترسانی هستند.