جمعه, 1 شهریور 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
رودخانه زاینده رود1398
سال 1398 سال رونق تولید
سال 1398
آب نگین هستی
آب کیمیای هستی
نیمه شعبان ، تولد منجی بشریت مبارک

دستورالعمل بروزرسانی پرتال شرکت آب منطقه ای اصفهان

مجموعه عملیاتی که در پرتال آب منطقه ­ای اصفهان ه دو دسته کلی تقسیم می گردد:

1- بارگذاری اطلاعات 2- پاسخ­گویی به فرم­ های تعاملی

1) بارگذاری اطلاعات خود شامل موارد زیر می­ باشد:

1-1) قوانین و مقررات: منظور از قوانین و مقررات، بخش­نامه­ ها، آیین­ نامه ­ها و قوانین مربوط به منابع آب، رودخانه ­ها، منابع مالی و محاسباتی و ... می­ باشد.

2-1) شناسنامه خدمات: در این بخش تمامی خدمات الکترونیکی که به شهروندان ارائه می­ شود با اطلاعات کاملی از قبیل متولی خدمت، مدارک مورد نیاز و فرآیند انجام خدمت ذکر شده است.

3-1) اخبار و اطلاعیه­ ها: در این بخش تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به شرکت آب منطقه­ ای خراسان رضوی شامل اخبار روز، آگهی مناقصات و مزایده­ ها، عضویت در خبرنامه الکترونیک، مناسبت­ ها و رویدادهای روز، پرسش­ های متداول، بایگانی اخبار و پیوند­های مرتبط ارائه می گردد.

4-1) آمار و داده­ های منابع آب: تمامی گزارش­ های مربوط به سیمای آب، آمارنامه هفتگی استان، آمار ایستگاه ­های باران سنجی، وضعیت سدها و اطلاعات مربوط به آبخوان ها در این بخش ارائه می­ شود.

5-1) اطلاعات تماس با شرکت: اطلاعات تماس شامل آدرس­ های پستی و شماره تلفن­ های شرکت آب منطقه­ ای خراسان رضوی و همچنین تمامی امورهای منابع آب شهرستان­ ها را شامل می شود.

6-1) اطلاعات دفاتر پیشخوان: لیست دفاتر پیشخوان در تمامی شهرستان­ های استان در این بخش آورده شده اند.

7-1) بروز رسانی: بروز رسانی تمامی موارد فوق توسط متولی مربوط به همان بخش انجام می شود.

2) فرم­های تعاملی نیز شامل مدیریت پیام­ها، مدیریت تیکت­ها، مدیریت کاربران و فرم­های پیشرفته دریافتی می­ باشد.

1-2) مدیریت پیام ­ها:   در این بخش شهروندان پیام­ های پیشنهادی و انتقادی ارسال می­ کنند.

2-2) مدیریت تیکت­ ها: کاربران می ­توانند با ثبت تیکت سوالات خود را مطرح نمایند، و به هر تیکت یک کدپیگیری اختصاص داده می­ شود که کاربر مربوطه می ­تواند پاسخ تیکت خود را از طریق این کد رهگیری نماید.

3-2) مدیریت کاربران: تمامی افرادی که قصد عضویت در پرتال را دارند با پر کردن فرم مشخصات در پرتال ثبت نام کرده و پس از تایید راهبر پرتال می­ توانند از امکانات پرتال با نام کاربری و کلمه عبور خود استفاده نمایند.

4-2) فرم­های پیشرفته دریافتی: در این قسمت نیز کاربران و همچنین شهروندان می­ توانند سوالات خود را مطرح نمایند و کارشناس مربوطه به سوالات پاسخ می­ دهد.

 

فرآیند تعیین و احراز صلاحیت متولیان بروزرسانی پرتال:

 

وظایف متولیان بروزرسانی پرتال شامل مواردی از قبیل پاسخگویی به فرم های تعاملی، مدیریت تیکت ها، مدیریت پیام ها، بروزرسانی اطلاعاتی از قبیل آمارها و گزارش ها، اطلاعات تحقیق و پژوهش و مدیریت دانش، اخبار روزانه، رویدادها و مناسبت ها و ... می باشد.